Nauka angielskiego metodą
Teddy Eddie
Licencjonowana metoda nauczania języka angielskiego dla dzieci w wieku 2 – 7 lat
Oficjalna strona metody: www.teddyeddie.pl
Zajęcia pełne humoru i niespodzianek
Motywem przewodnim jest Miś Eddie, który pewnego dnia wyskakuje z kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego! Mamy wiele gier i zabaw, o tematyce bliskiej dzieciom, co powoduje, że kursanci nigdy się nie nudzą.
Bogactwo językowe
Mnóstwo opowiadań, tekstów, słuchowisk stwarza możliwość „zanurzenia się” w języku – dziecko przyswaja tyle, na ile jest gotowe (podobnie jak w języku ojczystym).
Współpraca z rodzicami
Bardzo ważnym aspektem metody Teddy Eddie jest stały kontakt lektora z rodzicami, którzy mogą liczyć na: lekcje otwarte, bieżące informacje po każdych zajęciach na temat przerabianego materiału, regularnie wysyłane wiadomości z podsumowaniem tego, co działo się na zajęciach oraz pisemne raporty o postępach dziecka (co semestr, za wyjątkiem poziomu START).
Mówienie i komunikacja
Zajęcia prowadzone są w języku angielskim i organizowane w taki sposób, aby dzieci miały szansę przyswoić wiele elementów obcej mowy w praktyczny sposób. Język angielski traktowany jest na zajęciach jako środek do komunikowania się, także w poleceniach i instrukcjach.
Elastyczność
Metoda Teddy Eddie jest dopasowana do zmieniających się predyspozycji dzieci w wieku przedszkolnym. Poziomy kursu uwzględniają wiek i umiejętności kursantów, a jednocześnie pozwalają na dołączenie dzieci do grupy w dowolnym momencie.
Nauka słownictwa w kontekście
Koniec z nauką pojedynczych słówek, nareszcie dzieci uczą się mówić całymi zdaniami! Dzięki temu szybciej uczą się operować językiem i używać go samodzielnie.
Zajęcia w roku
szkolnym
Zapraszamy do zapisów poprzez formularz kontaktowy poniżej ⇓
Kontakt telefoniczny:
tel. 698 661 309 (prosimy o sms – oddzwonimy!)
Materiały pochodzą z platformy Edu Bears www.edubears.pl
Tata 6-letniego Filipa:
„Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”
Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?
„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”